Členenie na "balíky webov" (MINI WEB, BIZ WEB, PRO WEB, MICROSITE) a následne i spracovanie cien k jednotlivým balíkom sme zvolili pre uľahčenie orientácie pri výbere najvhodnejšieho riešenie pre Vás.
Ešte skôr ako sa s nami telefonicky alebo e-mailom skontaktujete si môžete pozrieť typy web balíkov, komu a na aký účel sa najviac hodia. Toto členenie sm vytvorili na základe dlhodobých skúseností na rôznych web projektoch a štatistického sledovania najčastejšie využívaného členenia projektov web stránok a e-shopov. I keď je každý web projekt individuálny, do určitej miery sú si podobne (členením, štruktúrou, rozsahom, účelom, ...).
Naša skúsenosť nám hovorí, že cca 80% zákazníkom vyhovuje štandardizované riešenie (web balík), ktorý si jednoducho rozšíria o požadované moduly alebo funkcionalitu. Na osobnom stretnutí spolu s Vami zhodnotíme Vaše ciela a požiadavky a prehľadne si ich zhrnieme v zápise v tlačenej forme. Podľa účelu a formy prezentácie Vám odporučíme najvhodnejší a ekonomicky najvýhodnejší typ web stránky. Zvyšným 20% zákazníkov, ktorí požadujú atypické riešenie alebo portál so špecifickými funkciami spracujeme personalizovanú ponuku na mieru.
Základné členenie web stránok
Nami najčastejšie realizované web stránky, ktoré slúžia na originálnu prezentáciu portfólia firemných produktov a služieb. Dizajn je riešený na mieru tak, aby korešpondoval s firemnou identitou (firemné logo, firemné farby, image firmy, ...) - vychádzajú z balíkov BIZ WEB a PRO WEB.
V prípade potreby je web stránka doplnená o ďalšie funkcionality doprogramované na mieru - internetové aplikácie, štruktúrované formuláre/dotazníky, ... alebo rozšírená napr. o monitoring aktivít obsluhy redakčného systému, súborového manažéra, zónu pre registrovaných zákazníkov, partnerskú zónu, firemný intranet na zvýšenie efektívnosti pracovného tímu vo firme a pod..
Rozsah týchto webov býva rôzny v závislosti od množstva informácií, ktoré firma potrebuje prezentovať. Preto je výhodné za základ webu vybrať jeden z balíkov BIZ WEB alebo PRO WEB a podľa skutočnej potreby si navýšiť počet podstránok, resp. rozšíriť web o požadovanú funkčnosť.
Váš starý web už dosluhuje ? Potrebujete serióznu prezentáciu svojej firmy ? POZRIEŤ REFERENCIE
Menšie firemné prezentácie, kde je cieľom pre návštevníka webu poskytnúť základnú informáciu o firme - najčastejšie bývajú zrealizované na základe balíkov MINI WEB (príp. BIZ WEB v prípade väčšej firmy s väčším množstvom informácií). Weby sú jednoducho členené, prehľadné, poskytujú základné informácie o firme, jej produktoch a službách, obsahujú kontatkné údaje, Google mapu a kontaktný formulár.
Môžu byť rozšírené o funkcionality na mieru, nemajú žiadne obmedzenia. Oproti balíkom BIZ WEB a PRO WEB majú menej podstránok s textovým a obrázkovým obsahom. Zákazník si môže prostredníctvom redakčného systému, ktorý je súčasťou dodávky webu (pracuje sa v ňom podobne ako v kancelárskych softvéroch Word, Excel) pridávať a mazať články, položky menu, obrázky, fotogalérie, meniť, upravovať, formátovať texty, obrázky, kontaktné údaje...
Ste malá firma / živnostník, ktorá potrebuje prezentovať základné info o sebe, o produktoch a službách ? POZRIEŤ REFERENCIE
Rozasahovo najväčšie weby s funkciami programovanými na mieru, ktoré sa zväčša špecializujú na nejakú záujmovú skupinu - napr. portál sprostredkúvajúci prácu, portál o zdravej výžive, portály zamerané na koníčky a hobby, motorizmus, šport, .... . Základ pre vytvorenie portálu je zväčša balík PRO WEB, nakoľko sa jedná o rozsiahle weby.
Portál vyžaduje špecifický prístup a dôkladné pochopenie všetkých súvislostí, aby sa zabezpečila jeho úspešnosť. Na začiatku je potrebné urobiť správnu analýzu zo strany zákazníka, aby jeho portál získal svoje miesto na trhu a svojich fanúšikov. Za túto časť je zodpovedný zákazník. My zrealizujeme technický vývoj a vytvorenie portálu s požadovanou funkčnosťou. Preto je práca na ňom rozdelená na menšie etapy a vyžaduje si viac stretnutí a komunikácie.
Na portáli sa môžu nachádzať diskusné fóra, blogy, prepojenia so sociálnymi sieťami, komunitné skupiny a pod.. To si zadefinujeme na spoločnom stretnutí. Cena sa nastavuje individuálne na základe rozsahu a požadovanej funkčnosti.
Chcete špecializovaný portál s pridanou hodnotou ? POZRIEŤ REFERENCIE
Weby malého rozsahu, ktoré sa špecializujú na čo najefektívnješiu prezentáciu vybraného produktu alebo služby, ktorú chce podnikateľ zvýrazniť nad ostatné.Microsite možno použiť i ako osobnú prezentačnú stránku človeka, ako jeho osobný profil, portfólio jeho tvorby a pod..
Účelom je marketingovo čo najlepšie spropagovať službu, produkt alebo osobu samostatnou webovou stránkou, ktorá môže byť promovaná individuálne od hlavnej firemnej stránky. Pre zvýšenie marketingového efektu sa používajú súbežne napr. kampane na sociálnych sieťach alebo reklamné PPC kampane.
Microsite môže byť rozšírená i o e-shop (modul MICROSITE E-SHOP), ktorý zabezpečuje zväčša predaj malého počtu tovarových položiek z úzko profilovaného segmentu trhu, niekedy i pre špecifickú skupinu zákazníkov.
Potrebujete spropagovať konkrétny produkt alebo službu ? POZRIEŤ REFERENCIE
Základný nástroj na predaj cez internet. Web stránka s niekoľkýcmi podstránkami a funkčnosťou zabezpečujúcou predaj tovarov (hmotných i "na stiahnutie") a služieb bez obmedzenia počtu kusov a v podstate i bez nutnosti mať fyzicky tovar na sklade (aj keď tovar skladom je konkurenčná výhoda), ktoré má firma v portfóliu. Ide o elektronický distribučný kanál pre firmy. E-shop je dostupný 24 hodín denne a môže byť nastavený ako non-stop pracujci systém (vrátane generovania predfaktúr/faktúr) s možnosťou on-line úhrady objednávky.
Výhodou predaja cez internetový obchod je, že zákazník sa dozvie podrobné informácie o tovare/službe, nakupovanie v e-shope nie je viazané na dostupnú pracovnú silu / obsluhu. Zároveň poskytuje možnosť znížiť náklady na prevádzku oproti klasickej kamennej predajni.
E-SHOP rozumne využívaný spolu s jednotlivými nástrojmi internetového marketingu vie zabezpečiť zvýšenie obratu firmy a znížíť náklady, a taktiež zvyšuje efektivitu a kvalitu celého predaja. Zároveň dostane Vaše produkty k zákazníkom fyzicky vzdialeným, ktorí by inak k Vám do Vašej predajne / firmy neprišli. Zabezpečíte si tak podstatne širší okruh potencionálnych zákazníkov pre Vaše produkty a služby.
Chceli by ste začať predávať cez internet ? POZRIEŤ REFERENCIE
ČO BY VÁS EŠTE MOHLO ZÁUJÍMAŤ?